July 29, 2011

Exclusive interview of Emma Watson with French Closer magazine?

I don't know if Closer magazine is a reliable magazine, but there's an excerpt:
"When one asks me if it's difficult not to be big-headed, I often want to say: ' everything depends on the way one behaves with you '. The only moment when I was not down-to-earth anymore is when I had a figurine in my effigy between my hands. I really thought I was dreaming!"

"Lorsqu'on me demande s'il est difficile de ne pas avoir la grosses tête, j'ai souvent envie de dire : 'Tout dépend de la manière dont on se comporte avec vous'. Le seul moment où je n'ai plus eu les deux pieds sur terre, c'est lorsque je me suis retrouvée avec une figurine à mon effigie entre les mains. J'ai vraiment cru rêver !"
Source: Closer

No comments: